Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

31 July 2011

terimakasih kerana kembali ya sahabat



salam ,
azraei , saiful , badak , - thanx weyh sebab korang dah berbaik dengan aku balik.
terharu sebab kita dah bersahabat kembali . lgpun , aku pun tana lamalama bermasam muka .
tak manis di pandang orang , kn ?


aku pun dah jadi happy lik bila korang dah mula bersalaman dan bertegur sapa dgn aku .
even secara terus terangnya , aku tak happy langsung weyh ,
byk sangat masalah melanda aku ktika inih ,


sedih pun ade , tak de sorang kawan pun na tlg dan memahami .
qawiy asyraf - kau dah tahu byk kn sal aku , thanx weyh sbb sudi jadi pendengar masalah aku .
at least kurang sikit bebaian yg aku pikul kn nih .

mood- kecewa , saket hati , benci , menyampah , nyumpah kau lah penipu dan pendusta !

No comments:

Post a Comment