Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

14 January 2011

benci dan dendam kesumat .

Benciiiiiiiiiiiiiii !


aku benci kau sahabat yang jahanam . ~~aizzat athirah~~athirah jamil~~amira~~fatimah~~ !! korang memang perangai camm nih eyk ? cam cilake , yucks , vavi , vutto , yancau .semua nya  bitch ! aku benci dan teramat kesal menjadi sahabat dengan korang suatu ketika dahulu . ingat kan kawan sampai ke mati , malah menyesatkan aku . korang memang kejam . suka menghuru hara kan hidup aku yang aman damai . kerana korang jugak lah aku mula bersifat kasar dengan perempuan . tapi aku tahu , tak semua perempaun perangai busuk dan teruk cam korang . ternyata aku salah dalam memilih kawan . akhirnya kawan jadi lawan . ibarat politik pulak . korang ta habis terhegeh-hegeh meminta maaf kat aku noh . buat salah mase dulu tak nak pikir dulu . pakai ikut panas baran dan kepala hangin korang jea . habis , hangin bara badan aku korang ta kesah lak ???  aku manusia weyh , bukan binatang . aku ade otak dan akal fikiran , so , jangan lah terlalu biadap dan kurang ajaq dengan aku . terutama sekali apabila korang mengaitkan mak bapak aku . pantang keturunan aku bila ade masalah dengan aku , suka suki nak libatkan mak bapak aku yg ta tahu ape2 dan ta bersalah . ingatlah sikit , korang tuh kaum hawa@gades . patutnya tunjukkan adab dan perangai yang lebih sopan santun , nih ta . dah la perangai keret dan langsi semacam . so , sekarang pintu kemaafan aku untuk korang masih tertutup rapat . korang pujuk dan merayu lah macam mana pun . aku tetap terus berdegil dan berkeras dengan orang cam korang nih daripada aku berbuka pintu hati untuk memaafkan korang . sakit dan terlukanya hati aku  bila korang hina aku dan familyku . merendahkan martabat korang . ingat sikit lah weyh , if mak bapak korang berkuasa sekali pun aku ta heran lah . ini dunia , bukannya akhirat kekal abadi . allah maha adil dan saksama . hidup manusia ibarat putaran tayar@roda . kejap korang diatas , kejap korang di bawah . bukannya dulu kini dan selamanya korang akan berkuasa . to ********~ perangai hg memg cm palat sial . cakap kencang macam angin tapi habuk pun tarak . angan2 minah jenin . pi mampos la dengan politik bapak hg tuh . dok rasuah sana rasuah sini . baik ka amalan cam tuh hah ? dah la dalam islam mengharamkan amalan riba dan rasuah . buat malu orang melayu jea weyh . gah di depan bangsa lain tapi anak tirikan bangsa sendiri . dah la menghancurkan bangsa dan darah hg sendiri . to ********~ kau rupanya gades yang murahan kan ? pelik lah kau . gades yang paling teruk n menyampah bila aku dapat tahu perangai kau . sumpah aku terkejut dengan berita yang sampai ke telinga aku .. aku tanya kat kau baru kau tahu nak melenting dan marah2 . ternyata betul lah kata senior aku . bitch . sanggup kau mms gamba ***** semata-mata untuk dapatkan topup dari seorang laki yang belum tentu jadi suami kau kan . kalau terdesak nak duit or topup jangan la jadi sampai cam tuh . masih banyak cara dan laluan untuk kau jadi pisau cukur lah !!! terkilan aku dengar . mana terletaknya maruah hg hah ? bila nak suai kenal dengan aku , bukan main lagi . sopan santun, berbudi bahasa , jage hati . tapi sebaliknya perangai kau . MUNAFIK . DUSTA . PEMBOHONG . BETINA DARAT . to ********~ kau memang cilake . bullshit ! damn fuck . kau dan ex kau lah paling aku benci setakat ini . permintaan maaf hg ta kan aku layani dan ampun sekali pun kau menangis air mata darah or melutut di depan family aku . sedikit pun hati aku ta kan pernah bukak pintu kemaafan buat korang . memang silap n ta patut aku berkenalan dengan dan berkawan dengan kau . kawan jdi lawan . itu bukan prinsip aku . itu prinsip syaitan laknatullah . aku makin pelik , kebanyakkan perangai kaum hawa , sudah bertukar . tak de adab , kurang ajar , ta sopan santun , aurat pun ta reti nak tutup , makin mencari dosa , korang sepatutnye tunjuk kan lah perangai yang terbaik kepada kaum adam , malah bukannya , yang terburuk . maaf if ade kaum hawa yang bace nih terase .bukannya semua perangai begini . ini sebagai teguran semata - mata . kepada muslimah yang dan sudah berubah , tahniah saya ucapkan . to *************** ~ kau pun satu . mulut bachoy sangat la bhai . nak fight ta kena tempat . boleyh pulak kau kutuk , mencaci serta menghina aku depan orang ramai pulak kn ? sungguh krang ajaq . aku malas nak lawan balik . sat lagi orang beranggapan aku nih dayus sebab gadoh dengan perempuan yang lagha cam hang nih . satu sekolah tahu perangai kau . aku dah tahu semua tentang kegiatan busuk kau tuh . ade point je sikit , semua nak ambik port kutuk orang evevn hang ta kenai . memg kejam lah weyh . hobi hg memg suke crik nahas n kutuk2 orang ek ? dah la kau taburkan fitnah serta mengumpat aku di sekolah kau . jahat lah kau nih . kejam . binatang pun ade hati dan perasaan . hg nih hati busuk . keji ya amat . panas tahu , bila aku dengar cerita macam2 sal aku kat sekolah kau . nasib baik la kawan2 aku tuh tahu perangai aku cam mana . so , jangan lah taburkan dan buat2 fitnah lagi . dosa tahu . bawak2 la insaf weyh . sampai bila nak carik dosa hah ? ta takot Allah dan akhirat ka huh !


sekian ! 
jazakallah hukairan kasira !

2 comments:

  1. jangan biarkan kemarahan menguasai diri.istighfar banyak2.kemarahan harus dihadapi dengan kesabaran bukan dengan caci maki...
    banyakkan bersabar...

    ReplyDelete