Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

01 February 2011

sentiasa bersahabat ! bersahabat itu amalan mulia !

Aku bersahabat
Aku tahu aku pernah bersahabat
Aku tahu aku sedang bersahabat
Aku juga tahu aku akan bersahabat
dan akan sentiasa bersahabat
dan terus bersahabat
kerana aku tahu aku manusia biasa
yang memerlukan sahabat

Aku bersahabat
Hari-hariku sentiasa bersahabat
makan bersahabat
minum bersahabat
ulangkaji bersahabat
ke sekolah bersahabat
main bersahabat
gurau senda bersama sahabat
konklusinya,hidupku sentiasa bersahabat

Aku bersahabat
Namun sahabat,
dalam gurau senda gelak tawa
tanpa kita sedari
sekeping hati telah dilukai
oleh gurau senda kita

Aku bersahabat
Jauh di sudut hatiku
aku sentiasa ingin yang terbaik
buat sahabat-sahabatku

Aku bersahabat
Sahabat-sahabatku,
I REALLY LOVE ALL OF U
REALLY2 LOVE!!!
semoga kita akan terus bersahabat
dan akan jadi sahabat dunia akhirat
I REALLY LOVE YOU,
dear SAHABAT
l|l
jazakallah !

No comments:

Post a Comment