Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

20 February 2011

yang lama telah kembali > yang di buang telah di kutip


hahaha . lawak lah awak nih lyla . akhirnya awak terima jugak lamaran kedua saya . seingat saya , awak akan buang saya jauh-jauh . tapi telah bersahabat kembali .alhamdulillah . syukran ke hadrat ilahi . saya telah gembira kembali . hampir lima bulan kan kita tak bertegur sapa , even di hp atau fb rite ? banyak perkara dan perubahan kan yang telah berlaku di antara awak dan saya . ade yang buruk ade yang baik . sekarang awak dah makin matang . alhamdulillah . at least , maju lebih ke hadapan berbanding yang lain-lain .

maaf lah if ape yang afy bagi notes kt fb tuh menyinggung ramai perasaan orang perasaan awak lyla . tapi itu lah hakikatnya . enough ! yay yay , afy tak sabar nak tengok penampilan baru lyla . pkai specs kan ? haha , mesti nampak lebih vogue kan ? tinted lagi tuh . memg style . teringat lagi mase kita mula-mula kenal dulu , fatin , adnin , natasha dan awak lyla , perselisihan bas afy dengan bas korang . lyla selalu senyum je , si natasha lak suke menjerit nama afy , adnin pun same , fatin lak hanya melambaikan tangan ke arah afy .hahaha . happy go lucky je korang kan ? gembira afy melihat korang . sweet . thanx a lot lyla 4 accepting me back ! 

>>> Afy Stileyta >>>

No comments:

Post a Comment