Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

20 February 2011

Kekasih Hati




bila sebut saja soal kekasih hati , mseti kita bayangkan manusia yang berjantinakan songsang dengan kita . yang memikat hati dan menarik .maklum lah . ciptaan Allah SWT kan . mestilah semua cantik . hehehe :)

Aku juga ada kekasih hati..yang juga berlainan jantina dengan aku. Aku baru perasankan akan kewujudannya..walaupun sebenarnya dia telah lama wujud. Aku tahu dia ada, tapi aku tidak pernah ambil peduli akan kewujudannya sebelum ini.. Aku hanya ambil tahu gitu-gitu je..bak kata orang, tak endah sangat..gitu la lebih kurangnya..hinggalah..........


 H - hatiku kini telah di curi .
 A - antara fantasi dan realiti .
 F - firasat di hati aneh sekali . 
 I  - ingin di miliki dan memiliki .
 Z - zaman percintaan berputik kembali .



>>> Afy Stileyta >>>

No comments:

Post a Comment