Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

22 December 2011

balik pulau menanti kedatangan aku




okay ,
semalam punya mood okay je even malam tuh dah penat nanges . 
nanges sbb ? byk bnde yg aku nanges kan .
 tapi tade sape pun yg pedulikan aku .
aku sedih dan kecewa .
orang yg aku syg kan semua mula carik salah aku .
ape salah aku ? cer bgtau elok2 .
jgn la marah-marah . dah la aku migraine .
tuptup ubat jelar jalan terakhir aku selesaikan masalah tuh .


smlm tgh hari posmen dtg rumah .
hantar surat seperti biasa . tiba-tiba dady menjerit nama aku dari luar rumah .
tudiaaa , surat kerajaan dah sampai .
shitt ! 
aku tanak pegi lh PLKN tuh . tatao pa sebab aku tak suka pi sana .
mungkin hati aku tak boleh terima fact lg kot .
tapi hati aku kata , aku pi sana mungkin ade hikmahnya .
ada betul jugak tuu , dok kt sini aku boleh sakit jiwa . 
tiap2 hari kena marah dan torture .
huh ! aku penat weyh nan semua tuh .
aku pun nak life aku jugak .
nak lari rumah ke rumah **** , mumydady dah tawu .
hmm , duit pun dah kurang bulan nih .
tension ! 
plkn kau merabah kan hati dan jiwa aku weyh ...

No comments:

Post a Comment