Red Afie Stileyta {RAS}

Pengikutku

22 July 2011

macam nih ka perangai seorang sahabat ?

korang memg suke saketkn hati aku kan ? puas lh korang skrg .
smua berpecah . masok harinih , dah 4 hari kan kita ta bertegor sape .
 memg sial lh ... puiihhh ! aku sedih laa tgk korang . 
dulu kita ber-4  happy sesama , sedih sesama , main sesama , gurau senda sesama .
 tapi sekarang korang dah belah dari hidup aku kan . tape lh . aku bukan pe , 
cuma sygkn hbungan dulu yg dah terjalin dgn erat . 
korang pun aku dah anggap cam abg dan adek aku . 
tapi korang sendiri yg porak peranda kn masalah kecix nih kan , 
memg lh aku akui , aku kuat terasa @ touching . 
tapi korang nak main2 pun kena lh tempat . ini tak ,
 time aku serius korang main2 , benggang dan saket hati tahu . 
hari demi hari , aku tunggu je korang datang kt aku minta maaf .
 yelar , agak2 lh nak aku p mnta maaf . bukannya salah aku . tapi salah korang . 

korang kan bff aku dalam kelas - so , aku harap sangat masalah nih tak berpanjangan ! 
azraei - badax - epol ! comeback to normal please .

No comments:

Post a Comment